lauantai 1. syyskuuta 2012

One thing

Ääää paljon on tapahtunu tänään, on ollu superkivaa!:)) Mutta selitän nyt eka eilisestä. Lähin siis ekaa kertaa kaupungille ilman mitään tietoo oikeestaan mistään paikoista. Hulluin ja paras juttu ikinä tapahtu mulle kun olin ostoskeskuksessa, suomalainen nainen, Satu, tuli jutteleen mulle! Se oli huomannu mun suomalaisen passin ja päätti tulla rupatteleen:) Satu näytti mulle sit vähän paikkoja Kilkennyssä ja vaihdettiin numeroita et voidaan olla yhteyksissä. Oli ihan mahtava päivä! Ostelin myös vähän perusjuttuja, mun uus lempparikauppa on Penneys, siellä on niiiin halpaa!
Huomenna yritän kirjottaa tästä päivästä, so much to tell!!

1 kommentti:

  1. Löytyykö sieltä Penneysistä tollaisia kenkiä miehille, sillä nehän ovat aivan kuin 60-luvun Beatles-kengät?

    VastaaPoista