sunnuntai 23. syyskuuta 2012

Dublin

Torstaista lauantaihin olin Dublinissa käymässä moikkaamassa mamaa ja Hannaa. Ja rakastuin TÄYSIN Dubliniin. Ihanan tunnelmallinen kaupunki, harkitsen tällä hetkellä ihan tosissani et voisin vaikka muuttaa sinne, vähintään lähen yliopistovaihtoon! Ihana kulttuuri, irkut on niin aidon kiinnostuneita tietään, että mistä päin oon ja miten oon tänne päätyny:) Ja bussi Kilkennystä Dubliniin maksaa 9e joten voisin mennä sinne vaikka joka viikonloppu... Tai ihan vaan yheks päiväks aina sillon tällön shoppaileen, siellä on nimittäin KAIKKI ihanat ja halvat kaupat joita tiiän! Pari ostosta tuli tälläkin kertaa tehtyä, mutta oon silti kyllä onnistunu pitään mun rahatilanteen samana, 100e palkkaa viikossa on just tarpeeks!
Starbucks Tampereelle, kiitos!
Fiilis kun voitin kolme ilmasta kaljaa
Dublinin jälkeen Kilkenny tuntuu ihan minimaaliselta paikalta... Ja paluu arkeen on tylsää, oisin voiny jäädä Dubliniin vielä hetkeks bilettään. Mut tällä viikolla nään varmaan ainakin kahta muuta au pairia, jotka asuu täällä Kilkennyssä, jee!:)

1 kommentti: