torstai 4. lokakuuta 2012

Homecoming

Maanantaina oli homecoming, eli Kilkennyn hurlingjoukkueen pelaajat tuli takas Kilkennyyn juhlistaan niitten voittoo. Mentiin sit Carolinin kaa kattoon sitä kaupunkiin ja ei muuten oltu ainoita! Varmaan koko kaupunki oli kokoontunu kattoon, hurling on big deal täällä. Tapahtuma oli ihan siisti, ois ollu varmaan vähä siistimpi jos tietäisin jotain hurlingista tai niistä pelaajista:D 
Nooh sen itse tapahtuman jälkeen kierrettiin parissa pubissa, ja lopulta päädyttiin Matt The Millerssiin, joka oli tupaten täynnä. Oli hauska ilta, tutustuttii hurlingpelaajiin ja pariin uuteen au pairiin! Plus nähtiin myös pirun hyvä livebändi, joka kuulemma esiintyy Matt The Millerssissä joka maanantai! Aion ehdottomasti siis mennä uudestaan:D


Huomenna mulla on mun eka laulutunti, ja illalla nään lisää au paireja, jeee!:) Toivottavasti kaikille on luvassa hyvä viikonloppu siellä Suomessakin!

3 kommenttia:

  1. Moi!
    Kivan oloinen blogi, jään seurailemaan:)
    Itsekin meinaan juuri Irlantiin lähteä aupairiksi. Kiinnostaisi tietää mitä kautta oot perheesi löytäny?

    Maria

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! Mä löysin mun perheen AuPairWorldin kautta (www.aupair-world.net). :) Suosittelen ehdottomasti Irlantia, ite oon ainakin viihtynyt täällä. Kiva että jäät seurailemaan, ja jos tulee jotain muita kysymyksiä mieleen nii vastaan kyllä mielelläni!:))

      Poista
  2. Hyvä että on ohjelmaa!!! :)

    VastaaPoista