maanantai 15. lokakuuta 2012

kesä rakas, tule takas

Jo about viikon verran täällä Irlannissa on ollu syksyset tunnelmat. Mun nahkatakista ei oo oikeen enää vastusta tolle koleelle syystuulelle... Mutta toisaalta pari päivää sitten oli kunnon auringonpaiste ja tosi lämmintä, ei tästä säästä oikeen ota mitään selvää! Muutenkin Irlannin sää on aivan totaalisen random! Monesti oon lähteny ulos kauheissa lämpökerrastoissa kun on näyttäny niin kylmältä, ja lopulta oon läkähtyny kuumuuteen. Pari kertaa oon myös lähteny kotoo, ja taivas on ollu täysin pilvetön, mutta puolen tunnin päästä oonkin sitten ollu jossai oottelemassa että rankkasade lakkaa...:D
Vaikka toisaalta tykkäänkin syksystä, ei kesää vaan voita mikään! Unelmoin valosista kesäöistä ja auringon lämmöstä... Tää syksynen sää vaikuttaa nimittäin huomattavasti mun yleiseen olotilaan. Jotenkin on välillä niin vaikeeta olla positiivinen, kun kaikki ympärillä on niin synkkää ja masentavaa. Toisaalta yhä huomaan, että tuun ihan miniasioista iloseks, esim. eilen olin iha fiiliksissä kun näin sateenkaaren:DD Ja vaikka syksy onkin masentava, on Irlanti silti aivan älyttömän kaunis paikka, välillä tuntuu kun ois jossain elokuvassa kun kaikki on niin pirun nättiä!! ... tai ehkä musta on vaan hiljalleen tulossa ihan sekopää :D

2 kommenttia:

  1. Kyllä, sinusta on tulossa sekopää. T: Sisar & entistä pontsompi Vilho 16 viikkoa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taai ehkäpä mä oon vaan aina ollu pikkasen sekopää...:D voiei sun pitää lähettää mulle jotain kuvia Vilholiinista!:))

      Poista