perjantai 1. helmikuuta 2013

I Will

Surprise! En oo ihan hetkeen kirjotellut... Kaikenlaista on tapahtunu viimesimmän päivityksen jälkeen. Tuskin ees muistan enää kaikkee. Mutta suurimmalle osalle oonkin varmaan kertonu ihan kasvotusten kaikki parhaat palat Suomessa vierailun yhteydessä! 
Tällä hetkellä oon Barbadoksella, joka on ihan uskomaton paikka. Tänään mm. ajoin vesijettiä ja näin merikilpikonnia! Ihan hullun siistiä. Ja täällä on ihanan kuuma, ei mikään tuskanen tappokuumuus. Ihmiset on äärimmäisen ystävällisiä ja rannat on uskomattoman upeita, valkosta hiekkaa ja turkoosi meri. Ihan uskomatonta että oon täällä, en olis ikinä uskonu pääseväni Barbadokselle! Lucky me :)
Jo jonkin aikaa mulla on ollu tosi onnellinen olo. Ilman mitään sen suurempaa syytä. Jotenkin musta tuntuu, että oon tällä hetkellä just siellä missä mun pitääkin olla. Ja oon sanonu sen sata kertaa aiemminkin, mutta välillä unohdan. Joten sanon taas. Musta tuntuu, että ekaa kertaa ikinä pystyn oleen oma itteni. Ja se on mahtavaa. En tiä miksen Suomessa pystyny siihen yhtä hyvin, ehkä koen suomalaiset jotenkin tuomitseviks ihmisiks. Tai ehkä oon paranoidi, ja luulen vaan että kaikki tuomitsee. Anyway, Irlanti on antanu mulle lisää varmuutta olla oma itteni, ja siitä oon äärimmäisen ilonen.
Night night everyone, lupaan yrittää päivittää tätä blogia säännöllisemmin!

3 kommenttia:

  1. Olet paranoidi :) t: sisar ja nypitty karitsavilho

    VastaaPoista
  2. Ihania nää kuvat! Sitten kun palaat lomalta niin mulla on pieni palvelus jota haluan sulta pyytää :D -Karo

    VastaaPoista