maanantai 5. marraskuuta 2012

Shame on me

Kaikkee on kauheesti tapahtunu, mutta mulla ei oo yhtään ollu motia kirjottaa blogia. Viime viikko oli täynnä kaikkee ihanaa, vietin paljon aikaa Dublinissa. Keskiviikkona olin viettämässä halloweenia, oli aivan älyttömän hauskaa! Ja lauantaina olin Musen keikalla, joka oli jotain aivan käsittämättömän upeeta. Olin NIIN LÄHELLÄ, tokassa rivissä! Keikka oli ihan mahtava, ja nyt haluisin vaan nähä Musen uudestaan ja uudestaan...:D Tai oikeestaan haluisin yleensäkin vaan paljon keikoille, täytyy ottaa selvää jos Dubliniin ois tulossa jotai muitaki hyviä esiintyjiä tässä lähiaikoina.
Dublin on ihan täysin vienyt mun sydämen, niin rento ja ihana kaupunki. Tykkään myös siitä, että kaikki on kävelymatkan päässä, mihinkään ei oo kovin pitkä matka. Ihmiset on ihanan ystävällisiä (oikeestaan ihan kaikkialla Irlannissa) ja tykkää rupatella niitä näitä, joka on hyvä juttu koska mä oon välillä aikamoinen pälpättäjä... Tällä hetkellä en pidä mitenkään mahdottomana ajatusta, että muuttaisin pysyvästi Irlantiin.
kohta mä taas nään hölmön Sispan, ää!!
Yleisesti mä elelen täällä vaan ihan arkista elämää. Välillä tää aupairina olo ottaa vähän päähän, koska työn ja kodin välinen raja on niin häilyvä. Haluisin mieluummin vaan käydä töissä ja sitten mennä kotiin johonkin eri paikkaan, koska täällä ollessa ei oikeen osaa erottaa, että onko töissä vai vapaalla. Kyllä mä oon täällä viihtynyt tosi hyvin, mutta välillä breikki tästä perheestä on tarpeen. Sen takia oli ihanaa olla hetki Dublinissa, pääsin oleen ihan omillani hetken. Ja sen takia on myös kivaa tulla Suomeen hetkeks, pitään lomaa kaikesta tästä hälinästä täällä...
Oon ruvennu huomaan, että suomen kieli rupee vähän unohtuun kun täällä puhuu kokoajan vaan englantia. Se on välillä tosi rasittavaa, koska on jotenkin vaikeempaa selittää omia mielipiteitään ja tunteitaan kaikille Suomen kavereille. Mutta kyllä yleisesti kuitenkin keskustelu vielä sujuu ihan normaalisti, välillä vaan jotain sanoja unohtuu, tai oikeestaan yleensä kyllä muistan sanat, mutta oon vähän epävarma siitä, että onko ne oikeesti suomee...:D Joten jos tää mun kirjottama teksti vaikuttaa vähän alkeelliselta niin oon tosi pahoillani, en voi sille mitään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti