keskiviikko 14. marraskuuta 2012

Things change

Ei oo taas ollu oikeen inspistä kirjottaa tätä blogia. Ei oo kyllä kauheesti ollu inspistä oikeen mihinkään. Oon viettäny aikaa paljon vaan lusmuillen kotona, koneella dataillen. Eli mikään ei oo siis muuttunu, ihan kun Suomessa olis!

Ei vaan, oikeesti oon muuttunu täällä. Mutta en mitenkään huomattavasti, pienissä asioissa vaan. Esimerkiks ennen kun tänne tulin en tykänny yhtään syödä lihaa. Pihvit yms. oli ehkä hirveintä mitä tiesin. Mut toi hostisä tekee vaan niin pirun hyvää ruokaa, että oon täysin muuttanu mun mielipidettä. Pihvit on helvetin hyviä, ja kaikki liha menee, NAM! Tähän mennessä oon maistanu ankkaa, peuraa, lammasta, munuaista... Vaikka mitä! Ja kaikki on ollu ihan äärimmäisen hyvää. Eipä olis musta koskaan uskonu.
Musta on tullu myös hullu teen juoja! Kyllä mä jo Suomessakin join paljon teetä, mutta nyt juon vielä enemmän! Seittemän kuppia päivässä on ihan perus.


Mun käsitys onnellisuudesta on myös muuttunut täällä. Jotenkin musta tuntuu, että harvemmin sitä elää hetkessä ja nauttii elämän pienistä asioista. Aina on joku määränpää, johon tähtää. Tai joku suuri tapahtuma, jota odottaa. Ei osaa nähdä kaikkee mahtavaa, mitä on ympärillä just NYT. En väitä, että osaisin vieläkään, mutta oon ruvennu oppiin. Eikä kukaan kai voi aina elää hetkessä ja nauttia joka sekuntista ihan täysillä, ei siihen vaan riitä energia. Mutta täällä on vaan oppinu jotenkin enemmän huomioimaan ympäristööni, kun kaikki on niin erilaista. Vaikka nyt oon kyllä ruvennu huomaan, että yhä vaan vähemmän ja vähemmän kiinnitän huomioo kaikkeen ympäröivään. Oon ruvennu tottuun tähän ympäristöön, eikä kaikki ookkaan enää niin upeeta.

Täällä oon myös tajunnu noita lapsia hoitaessa, että taisin olla ihan hirvee kakara lapsena.:D Koska kaikkia lapsuuden muistoja tulee mieleen, esim. kuinka aina kitisin, jos paita oli jotenkin huonosti tai jostain kohtaa rytyssä. Kuinka RASITTAVAA!:D Ja aina kiipeilin ties missä ja satutin itteeni ja kohlesin. Ihan kauhukakara!

Täällä ei oo oikeen nyt tapahtunu mitään, johtuu tosiaan siitä, että oon vaan hengaillu kotona ja loikoillu. Huomenna yritän ehkä keksiä jotain kunnon tekemistä, tai sitten vaan jatkan tätä lusmuilua... Mutta perjantaiks mulla on ohjelmaa, meen taas Dubliniin!:) Mennään Flon kaa ihan muuten vaan kierteleen Dublinia ja tietty illalla suunnataan johonkin baanalle! Can't wait!
p.s. itsestään kuvien ottaminen työajalla on aivan selkeesti tehokasta työskentelyä...

6 kommenttia:

  1. voiii:) oot kyllä kovin oikeessa

    ps. olin jo melkein unohtanu minkä väriset silmät sulla on<3

    t. onks hömelö ees sana

    VastaaPoista
  2. Voi pihvi! Ja toi on kyllä niin totta että olit aika tarkka vaatteistas sillon pienempänä, toisin kun minä :D Pidä hauskaa Dublinissa. :)

    -Karo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep, olin kyllä kauhukakara...:D ja muisteltiin just äitin kaa, että olin myös ihan hullu järjesteleen kaikkia juttuja (esim kattimatissa aina niitä ostoskärryjä), pikkasen outo lapsi...

      Poista
  3. Soi päässä tori amos:n winter kun lukee otsikon. ei muuten kiusaisi mutta tää on mun oletussivu ni ripiitti vähän tökkii jo.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siis olin ihan unohtanu koko kappaleen mut nyt oon kuunnellu sikana! ja jee voitanko facen ohohoo8)

      Poista
  4. Oh god nyt mulla ei oo enää ketää sielunsukulaista tossa pihviasiassa!! noooo :D

    VastaaPoista